Zadania na 30-31.03 20 r.
Krąg tematyczny : Witamy wiosnę
Poniedziałek 30.03.20 r.
Temat – Co wiosną słychać u zwierząt?
Cele:
- przeczytasz tekst o zwierzętach
- nauczysz się pisać litery ż,Ż oraz liczbę 14
- opowiesz o zachowaniu zwierząt w czasie wiosny
- wykonasz papierową składankę
- Obejrzyj filmy https://www.youtube.com/watch?v=eLANVg7IKBo , https://www.youtube.com/watch?v=OD7RNIb4l6E
- Otwórz podręcznik na str. 46.
- Podziel na sylaby i głoski wyraz żaba
- Przeczytaj wyrazy z ż na marginesie tekstu, a następnie tekst.
- Wykonaj ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str. 36 i 37/ ćwiczenie 4 do sprawdzenia/
- Naucz się czytać tekst ze str.46 podręcznika
- Przygotuj linijkę i zmierz długość pasków w ćwicz. 1 str. 22
- Wykonaj obliczenia z ćwicz. 2 , 3 korzystaj z dowolnych liczmanów lub licz w pamięci
- Wykonaj papierową żabkę według instrukcji https://www.youtube.com/watch?v=WTTM64RbbwU / nie musisz mieć zielonego papieru, możesz ją pokolorować / - żabka na ocenę
Wtorek 31.03.20
Krąg tematyczny : Witamy wiosnę
Temat – Wiosna nad rzeką
Cele:
- rozpoznasz, nazwiesz i napiszesz dwuznak rz, Rz
- dowiesz się o zwyczajach ludowych
- poćwiczysz dodawanie i odejmowanie
1. Przeczytaj i porównaj wyrazy na marginesach str. 46-47 podręcznika
rz czytaj ż . zwróć uwagę na dwojaki sposób zapisywania głoski ż / ż-rz/
2. Napisz rz, Rz w ćwicz. str. 38
3. Odszukaj w czytance str. 47 wyrazy z rz i napisz je w zeszycie, naucz się
czytać ten tekst.
4. Wykonaj ćwiczenia ze str. 38-39. / Dla chętnych str 40-41/
5. Poćwicz matematykę str. 23 zeszyt ćwiczeń
6. Wejdź na Code.org (PL) i baw się w programowanie jak na lekcji w szkole
Życzę miłej zabawy.
Zadania na 1.04- 2.04. 2020 r.
Środa 1.04.2020 r.
Krąg tematyczny: Dbamy o swoje bezpieczeństwo
Temat: Umiemy postępować ze zwierzętami
Cele:
- zapoznasz się z tekstem
- odpowiesz na pytania z nim związane
- opowiesz historyjkę obrazkową
- poznasz zasady opieki nad zwierzętami
- nauczysz się pisać liczbę 15
- poćwiczysz dodawanie i odejmowanie
- Przeczytaj samodzielnie lub z pomocą członka rodziny tekst „ Wściekły chomik”str. 50 podręcznik.
- Odpowiedz na pytania pod tekstem.
- Wykonaj ćwicz. ze str. 40 i 41 zeszytu ćwiczeń. /str. 41 do sprawdzenia/
- Porozmawiaj z rodziną o opiece nad zwierzątkiem
- Wykonaj kartę pracy z motylkami/otrzymaną w szkole/
- W zeszycie narysuj 10 + 5 dowolnych elementów w dwóch kolorach i napisz działanie.
- Wykonasz ćwicz. ze str. 24 zeszytu ćwicz./do sprawdzenia/
- Włącz płytę do muzyki i śpiewaj piosenkę „ Maszeruje wiosna”
Czwartek 2.04.2020 r.
Krąg tematyczny: Dbamy o swoje bezpieczeństwo
Temat: Wyruszamy na rowerowy szlak
Cele:
- poćwiczysz pisanie nowej litery
- porozmawiasz z mamą, tatą lub rodzeństwem o zasadach obowiązujących rowerzystów
- przeczytasz i nauczysz się czytać wskazany tekst
- rozwiążesz zadania matematyczne
- wykonasz zawieszkę z numerami alarmowymi
1. Wykonaj ćwiczenia ze str. 25-26 matematycznego zeszytu ćwiczeń / DO SPRAWDZENIA/
- Obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=iuIS7m0G880
- Otwórz podręcznik do j. polskiego na str. 52-53
- obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=6E6jAnU7TaQ
- Wykonaj ćwicz. str. 42-43 z ćwiczenia.
- Napisz w zeszycie 5 wyrazów z dwuznakiem dz.
- Naucz się czytać wybrany tekst.
- Wyjmij z teczki artysty kartę 26 i wykonaj zawieszkę./ do sprawdzenia/
Zadania dla klasy I na 3.04.2020 r.
Krąg tematyczny: Dbamy o swoje bezpieczeństwo
Temat: Ostrożności nigdy za wiele
Cele:
- przeczytasz wskazany tekst
- poćwiczysz pisanie
- rozwiążesz zadania matematyczne
- poćwiczysz swoją sprawność fizyczną
- przypomnisz sobie wiadomości z informatyki / płyta 1-6/
1.Rozwiąż działania w zeszycie i ułóż wyniki od najmniejszego do największego. Do każdego wyniku dopasuj literę z tabelki, odczytaj hasło i zapisz je kolorowymi kredkami w zeszycie / do sprawdzenia/ - nie rysujemy tabelki, przepisujemy przykłady i obliczamy, potem piszemy hasło.
13-3 |
7-2 |
10-9 |
9-3 |
9-7 |
9-5 |
17-10
|
8+6 |
7+6 |
2+6 |
1+8 |
6+6 |
3+7 |
5+6 |
Z |
I |
B |
E |
E |
P |
C
|
O |
W |
Z |
E |
T |
Ń |
S |
2.Rozwiąż samodzielnie zadania ze strony 27-28 matematycznego zeszytu ćwiczeń i poproś rodzica o ocenę / kolor zielony/.
3. Przeczytaj tekst „Magda sama w domu” odpowiedz na pytania pod tekstem.
4. Zapisz w zeszycie. Nie musisz robić tego w tabelce. Dopisz więcej osób.
1. Osoba bliska –
|
mama, tata, ....................................................................................... |
2.Osoba znajoma –
|
kolega, koleżanka, sąsiad............................................................ |
3. Osoba nieznajoma-
|
ktoś, kogo nigdy wcześniej nie widzieliśmy, nawet jeśli ma o nas pewne informacje |
5. Powicz swoją sprawność fizyczną https://www.youtube.com/watch?v=m2WsGrvCx_w
6. Włącz płytę do informatyki i sprawdź czy dobrze pamiętasz jak wykonać ćwiczenia 1-6
7. Już czas na sobotni i niedzielny wypoczynek, korzystajcie ze świeżego powietrza, obserwujcie wiosnę, ale tylko w okolicy domu. Spotykamy się w poniedziałek.