Zapisz w zeszycie temat: „Przegląd i znaczenie płazów” dnia 26.03.2020
Na podstawie tematu z podręcznika str. 97-102 naucz się:
1. Rozpoznawać i opisywać gatunki płazów występujących w Polsce
2. Wyjaśniać jakie znaczenie odgrywają płazy w przyrodzie i gospodarce człowieka
3. Wskazywać główne zagrożenia dla płazów
4. Przedstawiać sposoby ochrony płazów
5. Wykonaj pisemnie ćwiczenia 1, 2, 3, 4, 5, 6 z zeszytu ćwiczeń str. 82 – 74.
6. W zeszycie pod tematem narysuj/ wklej ulubionego płaza.
Na wykonanie pracy macie czas do poniedziałku 30 marca, prace pisemne/ zdjęcia prac, proszę przysłać na mój adres e mail ewa_wojda61@o2.pl .
W poniedziałek sprawdzę wybrane prace.
Zapisz w zeszycie temat: „Gady kręgowce, które opanowały ląd”/ 2.04.2020/
Na podstawie informacji z podręcznika str. 103-106 oraz lekcji z e-podręcznika str.
https://epodreczniki.pl/a/gady---mistrzowie-przetrwania-w-suchym-srodowisku/DZOMypAxr , wykonaj zadania:
1. Narysuj schemat podziału gadów i podaj po 2 przykłady przedstawicieli każdej grupy.
2. Zapisz/ wymień cechy gadów które umożliwiają im życie na lądzie.
3. Napisz gdzie najczęściej możemy spotkać gady.
4. Opisz trzy różnice w sposobie rozmnażania się gadów i płazów.
5. Uzupełnij zadania z zeszytu ćwiczeń od 85 do 88 str. .
6. Wykonaj zadania interaktywne znajdujące się na końcu strony tematu
z e-podręcznika ( wykonuj ćwiczenia do uzyskania poprawnych odpowiedzi, tych zadań nie przesyłaj potraktuj je jako ważny trening ) .
Prace pisemne/ zdjęcia prac, proszę przysłać na adres e mail ewa_wojda61@o2.plW temacie e maila koniecznie wpisujcie Biologia kl VI Gady .
Sprawdzę wybrane prace.
Zapisz w zeszycie temat: „Przegląd i znaczenie gadów”/ 16. 04. 2020/
Zapoznaj się z informacjami z podręcznika str. 107-111 oraz z e-podręcznika str.
https://epodreczniki.pl/a/gady/DtNge2sCL . Na podstawie zdobytej wiedzy wykonaj zadania.
Pod tematem w zeszycie:
1. Wypisz nazwy gadów występujących w Polsce i podaj do jakiej grupy należą.
2. Wyjaśnij, dlaczego wszystkie gady w Polsce są objęte ochroną.
W zeszycie ćwiczeń:
1. Uzupełnij zadania od 89 do 92 str.
Wykonaj zadania interaktywne znajdujące się na końcu strony tematu
z e-podręcznika ( wykonuj ćwiczenia do uzyskania poprawnych odpowiedzi, tych zadań nie przesyłaj potraktuj je jako ważny trening ) .
Prace pisemne/ zdjęcia prac, proszę przysłać do 18. 04. na adres e mail ewa_wojda61@o2.plW temacie e maila koniecznie wpisujcie Biologia kl VI „Przegląd i znaczenie gadów”/ 16. 04. 2020/
23.04.2020r.
Zapisz w zeszycie temat: „Kręgowce zmiennocieplne – podsumowanie wiadomości”/ 23. 04. 2020/
Na podstawie zdobytej wiedzy i „Podsumowania rozdziału IV Kręgowce zmiennocieplne” z podręcznika str. 112-114, wykonaj:
1. W zeszycie zadania ze str 115 i 116 podręcznika
2. Zadania z zeszytu ćwiczeń str od 93 do 96.
Prace pisemne/ zdjęcia prac, proszę przysłać do 25. 04. na adres e mail ewa_wojda61@o2.plW temacie e maila koniecznie wpisujcie Biologia kl VI „Kręgowce zmiennocieplne – podsumowanie wiadomości”/ 23. 04. 2020/
Sprawdzę wybrane prace.
07.05.2020r.
Materiały do pobrania w załączniku.
14.05.2020r.
Materiały do pobrania w załączniku.
21.05.2020r.
Materiały do pobrania w załączniku.
28.05.2020r.
Materiały do pobrania w załączniku.
04.06.2020r.
Materiały do pobrania w załączniku.