31.03.2020r.
Workbook str.58 ćw. 1 i podręcznik str.86 ćw. 1 i 2. Po zrobieniu ćwiczeń , uczniowie w zeszycie robią tabelkę w której podają rozpoznane czasy gramatyczne i ich przykłady z tekstu. Analizują dlaczego te struktury zostały użyte.
07.04.2020r.
Podręcznik str 88 Ćw. 1/2/3/5 Po świętach przesyłamy do sprawdzenia ćw. 2/3/5. Tekst czytamy głośno.
21.04.2020r.
Czytamy tekst ze str.89, opracowujemy w zeszytach znaczenia nowych słów. Do każdej części tekstu układamy po trzy pytania i odpowiadamy na nie. Przesyłamy do sprawdzenia. Vocabulary bank 7 str. 111. Workbook str. 59 ćw. 3/5 do przesłania po zrobieniu.
28.04.2020r.
Podręcznik str. 90 czytamy teksty. W zeszytach robimy ćw. 2 str. 90 i ćw. 1/2/4 str.91 Projekty: Mój ulubiony pisarz. Słownictwo str. 122/123. Ćwiczenia i projekty przesyłamy do sprawdzenia.
05.05.2020r.
Przygotowujemy się do sprawdzianu. Uczymy się słownictwa ze str. 93 podręcznika, czytamy tekst ze str. 94 i w zeszycie robimy ćw. 2 str. 94 i 4 str. 95. W zeszytach ćwiczeń uważnie czytamy str. 60/61 i w oparciu o poznane zasady robimy ćwiczenia ze stron 62/63 .
12.05.2020r.
Po zapoznaniu się z regułami na temat użycia rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych proszę o zrobienie w zeszycie ćwiczeń 1/2/3/4/5 ze str. 96 i 6/79 ze str. 97. Utrwalamy również słownictwo robiąc Vocabulary Bank 7 i 8.
19.05.2020r.
Podręcznik str. 98 ćw. 1 i 2 z tej strony i słownictwo. W zeszycie ćw. 6 i 7 str.99. Zeszyt ćwiczeń str. 64. Wykonane prace przesyłamy do sprawdzenia.
26.05.2020r.
Uczniowie zapoznają się ze słownictwem i tekstem dialogu ze str.100. Robią ustnie ćw. 1/2/3 i 4 pisemnie w zeszytach.
W zeszytach ćwiczeń strona 65 i ćw. 1 ze strony 66.
02.06.2020r.
Podręcznik str. 101 czytamy teksty poznajemy słpwnictwoi w zeszycie robimy ćw. 2 z tej strony. W zeszytach ćwiczeń str. 67 ćw. 3 i 5. Słownictwo powtarzamy i utrwalamy ze str. 124/125.
09.06.2020r.
Strona 102 ćw. 2 strona 103 ćw. 1/2. Strona 104 Self Check.