Nowa Sucha, 28 czerwca 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ SZAFEK SZKOLNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej
Numer Sprawy SP/213/1/2019
Zapytanie ofertowe pozaustawowe na podst. Art. 4 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986)
- I. WPROWADZENIE
Szkoła Podstawowa im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej zaprasza do złożenia oferty na zakup i dostawę szafek szkolnych.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
- Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wynosi poniżej 30 000 EURO.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
- Szkoła Podstawowa im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej
Nowa Sucha 16
96 – 513 Nowa Sucha
NIP: 837-160-38-72
Tel. 46 861 23-50
e-mail:
strona internetowa: www.sp.nowasucha.pl
- Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
sekretariat szkoły
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szafek szkolnych dla Szkoły Podstawowej im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej
o parametrach:
- wymiar w cm: 180 x 150 x 50 ±2 cm,
- wykonane z blachy wykazującej podwyższoną odporność na korozję i uszkodzenia mechaniczne o grubości 0,6 mm,
- liczba skrytek : 10,
- 2 skrytki w kolumnie, możliwość łączenia kolumn w moduły,
- malowane farbą proszkową, kolor obudowy szaro popielaty, drzwiczki w kolorach: niebieskim, zielonym, żółtym, czerwonym,
- w każdej skrytce haczyki, półka boczna oraz zamek na klucz, ryglowanie jednopunktowe.
Szafki muszą być dostarczone w całości, bez potrzeby montażu oraz posiadać możliwość przytwierdzenia do ściany w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniom.
oraz
zakup i dostawa 8 szatni szkolnych dla Szkoły Podstawowej im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej
o parametrach:
- wymiar w cm: 130 x 150 x 50 ±2 cm,
- wykonane z drewna wykazującej podwyższoną odporność na uszkodzenia mechaniczne o grubości 2 cm,
- liczba przegródek : 6,
- możliwość łączenia kolumn w moduły,
- kolor obudowy sosnowy, z elementami w kolorach: niebieskim, zielonym, żółtym, czerwonym,
- w każdej przegródce podwójny wieszak, półka górna oraz dolna przegródka na obuwie.
Szafki muszą być dostarczone w całości, bez potrzeby montażu oraz posiadać możliwość przytwierdzenia do ściany w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniom.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania zamówienia: 1 sierpnia 2019 r.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT.
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera):
Szkoła Podstawowa im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej w sekretariacie; do dnia 12 lipca 2019 r. do godz. 1200.
2. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać w zamkniętej kopercie opisanej Oferta na zapytanie ofertowe na zakup i dostawę szafek szkolnych dla Szkoły Podstawowej im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej , z dopiskiem „Nie otwierać przed 12 lipca 2019 r. przed godz. 1215” .
3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Szkoła Podstawowa im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej Nowa Sucha 16; 96-513 Nowa Sucha dnia 12 lipca 2019 r. o godz. 1215.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić wg załączonego formularza ofertowego, czytelnym pismem.
2. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
3. Oferta winna być podpisana przez właściciela lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
VIII. KRYTERIUM WYBORU OFERT
1. W wyniku postępowania zostanie wybrana oferta z najkorzystniejszą (najniższą) dla Zamawiającego ceną oraz podpisaną umowa na realizację zadania.
IX. INFORMACJE DODATKOWE.
1. W przypadku jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrania nie podpisze Umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
2. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, również po złożeniu ofert. Z tego tytuły Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie.
3. O odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający poinformuje Oferentów, który złożyli oferty.
Dyrektor Szkoły Podstawowej
im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej
/-/ Izabela Nowacka